ÅRETS TRÄNINGSPASS

Då var årets första träningspass avklarat. Undra om det kommer att bli det enda. Låt oss hoppas att så inte är fallet. Jag skulle gå på dans pass tänkte jag, men det var fullt så det fick bli ett step-pass och löpning istället. Träningsvärken imorgon kommer inte att vara nådig. Är så i valet och kvalet om vad jag ska köpa för gym-kort. Fyra månader kostar 2020 kr, vilket känns blodigt då jag inte tränar jääääätte mycket. Men planen är ju i och för sig att jag ska träna jättemycket. Så om jag köper klippkort är ju risken att jag "sparar" in på klippen och går mer sällan för med månadskort känner man ju mer att man måste utnyttja och för varje gång man går blir träningen "billigare". Men jag vill ju börja spela tennis också, och det kan man inte göra på Campushallen. Nej, nu ska jag hämta Masse på stationen. 12 har än så länge betalt till Bydalen så nu börjar anmälningarna trilla in. Första skidresan som jag på allvar ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0