BESÖK

Idag hade jag besök. Först av pappa som var på väg norrut och stannade på kaffe och lämnade av lite grejer. Och sen av Angelica och Henrietta som besökte mig i handbollssoffan. Nu slapp jag sitta och tjoa ensam. Har också insett att jag har kommit över min "handbollsfobi". Blev ju något ärrad i barndomen, men jag kommer ju aldrig mer behöva . besöka Norrevångshallen för att se en match så nu kan jag uppskatta det igen och tycker att det är sjukt kul.

Imorgon har jag det sista momentet i denna kurs. Denna kurs som egentligen* är den sista i utbildningen (innan uppsatsen). En klyscha men alltså fan vad snabbt tiden går. Bara en sån sak att Martina fyller 25 idag, galet!

Nej nu är det bingen så att man ser någorlunda representabel ut på redovisningen imorgon. Önska mig lycka till;)


-----------------------------------------------------------------------------------
*egentligen = jag är alltså inte klar och ska tenta av lite extra i vår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0