OVISSHET

Om sex månader är vi hemlösa, jag har inget jobb och CSN vill inte längre låna ut pengar till mig. Spännande....
Så nu har min hjärna börjat jobba på högvarv för att komma fram till vad jag ska bli när jag blir stor. Jag har tre alternativ på ställen jag vill flytta till i år, förhoppningsvis blir det ett av dessa: Danmark, Borås/Göteborg, Östersund. Och ja Östersund är sjukt skumt att jag vill flytta till. Men jag vill bo i Norrland i ett år. Få en riktig vinter med 100% natt och uppleva sommar med 100% dagsljus. Nu vet jag i och för sig inte om det är riktigt så i Östersund, eftersom denna stad ligger precis mitt i Sverige(!!!). Helt sjukt att en så nordlig stad kan ligga så långt söderut...Men visst hade det varit coolt att bo få uppleva ett sånt år. Men inte mer än ett år, sen får det räcka. Jag vill ju inte bli norrlänning på heltid.


Kommentarer
Postat av: Fröken Kajson

Eller Stockholm? Jaaa, de har ju spännande jobb på HM till dig!! Jaaa

2012-01-31 @ 12:48:42
URL: http://frokenkajson.se.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eh, Gbg är väl givet? Här är ju alla så himla goa och glada. Sen finns ju jag här också.. ;) <3

2012-01-31 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0