SAKNAD

Saknaden kan smyga sig på när man minst anar. Jag var inne på Coop tidigare och skulle handla ost. När jag står där bland alla godingar får jag en så tydlig flashback från Lyon och det knöt sig i magen. Jag saknar den staden så otroligt mycket. Känns som att jag förlorat en kärlek.

Jag saknar lägenheten, utsikten över Rhône, lördagskvällarna/nätterna på First, den tidiga våren, mina fina besök, stunderna på stranden, utflykterna, shoppingen på Part Dieu, promenaderna längs vattnet, bussen till Bellecour, t-banan till universitetet, vännerna, språket, allt, ALLT. 

Lägenheten


Utsikten över Rhône
 

Nätterna på First


Den tidiga våren


Fina besöken

Nea i februari

Johanna & Emelie i mars

Mor och far i april

Johanna & Ola (& Silje i magen) i maj

Sandra & Calle i juni

Stunderna på stranden


Utflykterna


Paris i februari

Val Thorens i april

Tunisien i april

Cannes & Nice i maj

Annecy i juni


och mer mer mer mer saknad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0