TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

I onsdags kl 4 ringde klockan och jag väckte upp Diana som fick skjutsa mig till stationen.
-21 grader kom jag ut till i Östersund. Mats kom och hämtade mig och vi bilade mot Bydalen. Två bilfärjor tog sin lilla tid, men det var mysigt. På kvällen käkade vi mat på värdshuset, kastade lite pil och festade så smått innan Mats och jag stack hem och badade bubbelpool. 
I torsdags fyllde jag år och då åkte Mats och jag till Åre. Mats åkte kite och jag gick i byn. Sen körde vi återigen bort mot Östersund för att äta på Take-Mikado, världens bästa japanska restaurang utanför Japan. Det blev 5-rätters och vinpaket. Mycket mycket mumsigt.
Fredag och lördag var heldagar i backen. Denna donnan har börjat åka på riktigt och vågar mycket mer än tidigare. Mer fart, mer träningsvärk och större blåmärken;) varav ett sitter strax under fläskläppen...Idag var det dags att packa, städa och åka hem. Här är lite bilder.


Vinterbild från tåget upp

Väntar på bilfärja

Och där i bakgrunden kommer den

Kite i Åre

Bypromenad

Vackra hus...

och vackra vyer

Mats på Take-Mikado

Och jag som väntar på god mat

Efterrätten förevigad. På toppen 24 karats guld, tydligen bra för lederna.

Jag fyllde 26:e och P-J fyllde 27:e så vi blev bjudna på "fyllegrodor"

Gänget samlat för lunch


Transportsträcka

Utsikt

Mats

Jag med antydan av blåmärke och fläskläpp

Njuter av solen utanför stugan

Baksidan på stugan

Vardagsrum


Kök

Relax

Bra resa helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0