VARG

Jag är en varg, en ensam varg. Trodde att jag skulle tycka att det var tomt när jag blev lämnad helt själv här hemma idag, men istället dansar jag i underkläderna (inte bokstavligt, eller jo jag har underkläder men jag tänkte på Tom Cruise filmen...) lagar Linas Mat och kollar på handboll. Frankrike förlorade mot Spanien :(
Dessutom har jag köpt biljett till Bydalen (Östersund) nästa onsdag. Och börjat packa haha, men jag ser ju så mycket fram emot det. Jag ska fira min 20:nde (ehhhhh okej 26:e men nu slutar jag att räkna, okej?!) födelsedag i en 230 kvm stor "stuga" mitt i backen. Mys pys. Och just ja, Diana kom hem med sin lilla chichiauauuauaua, aka hund, Bianca. Det var en söt liten halvblind, halvdöv tant. Mysigt att ha ett litet djur här. Åhhh saknar min lilla tjej Lilltjejen.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0