MIDSOMMARAFTON

Klyschan "efter regn kommer sol" stämde väl in på gårdagen. Efter att ihärdigt piskat ner hela dagen sprack det helt plötsligt upp och blev soligt och varmt framåt kvällen. Underbara mormor var pigg som en mört, men hon har tyvärr förlorat ett halvår. Men vad är det om hon får leva kry med oss några år till??! Morfar däremot hade gått och ramlat ordentligt och hade plåster över hela näsan.
Mina skruttisar :)
Mormor, morfar och moster
Pappi och mammi
och även jag
 
 
När jag skulle sova fick jag mms av bästa. Hon har förlovat sig med sin kärlek. Stort grattis fina vänner!!!
<3 2012-06-22 <3
 

Kommentarer
Postat av: Fröken Kajson

Vem vem vem??

Svar: Sandra och Calle :)
liustudent.blogg.se

2012-06-26 @ 00:49:23
URL: http://www.frokenkajson.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0