PÅ VÄG

Skåne here I come. Nu ska jag mysa med la familla och söka jobb!! 10e juli åker jag ner med fina frugan till Paris. Ska bli så himla kul. Inte att lämna henne kvar i och för sig, men får väl åka dit och hälsa på titt som tätt.

Tog förresten billiga Veolia ner till Skåne. 204 kr till Lund. Och då har jag en sovkupé alldeles för mig själv :)

Flytten idag och igår var blä. Åh vad jag ogillar att flytta. Skulle man inte kunna tro eftersom jag gjort det ca nio gånger på 7 år. 

Nu hoppas vi på lite sol och värme så att denna bleka kropp kan få sitt denna sommar. Och om det är någon som har ett jobb på lut, tveka inte att höra av er ;) 


Kommentarer
Postat av: Therese

Det va inte igår du skrev här, welcome back;)

2012-06-11 @ 10:01:15
Postat av: Hanna

Hej fina Josefin!



Vill bara tacka för en supertrevlig kväll i fredags! Det var himla roligt att få sitta bredvid dig! Tack för kaffet, punchen och dina snälla ord! Det betydde jättemycket <3<3<3



Hann aldrig säga hejdå innan avfärd men jag hoppas inte det var sista gången vi sågs! Har du vägarna förbi Mjölby så är du hjärtligt välkommen! Ska försöka uppdatera min blogg lite oftare nu också så du kan få hänga med där! =)



Ha det bäst! Många pussar och kramar//Hanna

2012-06-11 @ 16:59:23
Postat av: Fröken Kajson

Åhh ska du till Paris? Vad ljuvligt!!!

2012-06-15 @ 12:00:43
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0