18 DAYS TO GO

Om 18 dagar tar jag mitt pick och pack och åker på "påsklov" hem till Skåne. Förutom att skriva på den fantastiskt roliga uppsatsen (märk min ironi) så ska jag krama en massa känt folk. Date med Charlotte och Emelie är halvt inplanerat. Sen hoppas jag på en given date med Johanna, Nea och Emelie??! Och så vill jag träffa kändissambon Martina. Och åka och shoppa i Malmö med min kära mor. Sen vill jag umgås med släkten och hänga en massa med bästa bebisen Silje. Och så tycker jag att de klämmer in en slutspelsmatch i Ystad så att jag kan få se lite mer live. Och konstunda...Hur lång är påsken nu igen?


Kommentarer
Postat av: Fröken Kajson

MINST allt det där och lite till :). Vi kommer ner först på påskafton men finns tillgängliga för mys söndagen eller måndagen förutom lite bröllopsbestyr. Hör av dig med vad som passar dig :) MYYYS!

2012-03-14 @ 22:50:40
URL: http://frokenkajson.se.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jossifinfin, jag skulle säga att vår date är HELT planerad! Pick a day! xx

2012-03-15 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0