BOOZT

Åh vilken lördag!
En tur till Stockholm gjorde susen för abstinensen. Först promenerade vi till Söder där vi åt lunch på Café Rival tillsammans med Charlotte som jag lärde känna genom min syster när jag gick i nian och hon gick första året på gymnasiet. Vi hade inte träffats sen hon åkte till Canada för typ två år sedan så vi hade en hel del att ta igen.

Efter en god sallad fortsatte vår promenad länga Drottninggatan för att möta upp Sandra som jag inte träffat sen i somras eftersom hon befann sig i Australien hela hösten. Vi gick till Stora Tunnan och drack öl (grön Norrlands Guld) för att fira St Patricks Day.

Sen lämnade Sandra oss och vi mötte upp Johanna och Rickard för en middag på Brasserie Le Rouge. Det blev lyxigt värre och vi hade så himla roligt.

Det blev en helt perfekt lördag som slutade med att vi däckade i säng runt kl 1. Himla mysigt att få lite tid med gamla vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0