GLUTEN AMATÖR

Nu har jag bestämt mig, aldrig mer pizzeria med denna magen. För två helger sedan beställde jag glutenfri pasta på en pizzeria inne i stan. Med tanke på hur min mage reagerade är jag väldigt tveksam till att det var glutenfritt jag fick. Igår skulle vi bakis-käka här hemma och Mats ringde och hörde vad jag ville ha eftersom de inte hade glutenfria pizzor. Blev kebab. Men efter det kalaset var toaletten åter min bästa vän (jag ska inte gå in på detaljer, I promise).

Melodifestivalskvällen blev sjukt lyckad. Rätt låt vann. Det finns en man på denna jord som heter Klitos Klitou. Riverdance. Glittrig klänning, guldiga lösögonfransar och rosa pageperuk. "Champagne" och brottning. Haha galen kväll. Men som vi sa - när det är dags för ESC ska vi gå all-in.

Och gårdagen kunde kunde knappast fått ett bättre slut. Världens bästa film på 5:an - Pretty Woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0