GRATTIS GRATTIS

YIF vann kvällens match. De kom tvåa i serien och kommer att vinna sm-guld (gick ju så bra när jag spådde Loreens vinst så jag testar igen om jag kan sia). Jag som helt plötsligt all of a sudden bara så där blivit värsta handbollsnörden följde sista minutrarna på Ystad allehandas liveblogg. Det var alltså varken röst eller bild bara en snubbe som skrev: "Thynell föll", "Palle i ribban", "Müller räddade", "Jim är kung", "Bager mål" hahahaha. Men det sjuka var att det blev spännande ändå. Kanske inte var så konstigt när man satt och vänstade på om nästa rapportering skulle bli "Vinst" eller "RIK reducerade och det blev oavgjort"

Imorgon drar familjen Selme/Malmström till huvudstaden.Vi ska hälsa på Estelle och hennes föräldrar. Vi ska träffa bästa Charlotte och käka lunch på Söder, sen träff med bästa Sandra och Calle (och annat känt folk) och så avslutar vi det hela med drink och middag tillsammans med bästa Johanna och Rickard. Och ja då ALLA är bästa!! Och tv4 lovade sol och 11 grader när jag kollade sist så jag tänker cape och solbrillor för att fira vårens ankomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0