MYSIG DAG

Förutom frukosten i solen blev det ytterligare en kaffe i solen och sen en glass:) Varmt och göttigt. Men när jag cyklade hem vid 21-tiden var det inte längre så himla skönt att endast ha på sig cape. Capen kan vara världens snyggaste men mest opraktiska och oanvändbara plagg. Har nästan bara kunnat använda den en gång per säsong sen förra våren.

Och om jag frös när jag cyklade hem var det nog inget i jämförelse med vad tjejen som jag mötte på cykel gjorde. Hon hade på sig t-shirt, klänning och strumpbyxor (punkt). Ingen jacka, inte ens en kofta eller sjal. Burr.

Och så är jag klar med pm-et i min extra kurs, yeeeeey. Nästa fredag är det redovisning och opponering sen är det klart. Så jäkla gött att slippa tentapressen och -stressen.

Och så har jag bestämt mig för att inte bry mig om jantelagen som säger att jag minsann inte kan ha high-heels i skolan. Så både idag och igår pryddes mina fosingar av två riktiga guldkorn:)  och jag är för tillfället 1,88 lång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0